gör detta om du är en mobilnööörd (:

Är du beroende av din telefon?
Så fort du ser det här är du utmanad !


Var ligger din telefon när du sover ?
på laddning brevid mig.
Hur ofta ligger din telefon hemma utan batteri?
typ aldrig, laddar den varje natt

Hur känns det när du inte har din telefon på?

astråkigt,

Får du någon gång höra att du är en telefonälskare?
japps <3

Hur många samtalsminuter har du ringt?
int en endaste aning

Hur många telefoner har du haft det senaste året?
vetnt kanske 5 ?

Blir folk irriterade över att din telefon ständigt är med dig?
vissa blir det ibland,

Vad står det i det 4:e smset i din inkorg?
jag älskar dej sötn' // typcool@

Vad står det i senaste skickade smset ?
okk sötnos ja älskar dej <3

Vem är överst på listan över missade samtal?
emma, min kusin

Vem är 6:a på listan över mottagna samtal?
pappa

Vem är 2:a på listan över uppringda nummer?
lilly (snyggast-95@)

Vad har du som bakgrundsbild?
min älskade kusin (:
Hur mycket batteri har du?
82 % nästan hela (:

Vem är 8 på din kontaktlista?
Deniiisen@ <3

Vem gillar du mest av dina kontakter på mobilen?
esme,micha,carolina,denise,emma,louise,lilly,natta <3
Vem är den första på bokstaven "G" i din kontaktlista?
har ingen på G

Vad heter din mobil som bluetoothnamn?
EEVVE@ <3

Vilken är den bästa låten på din mobil?
nästan alla

Vilken är den sämsta låten på din mobil? 
 typ Break The Ice - Britney Spears

Vad är det på den första bilden när du går in på foton?
mig och lilly

Hur mycket är klockan när du gör detta?
18.40


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0