bästa helgen !

hejsan, idag kanske det blir ett lite längre inlägg, men kanske inte så jättelångt.
jag vet att jag har skrivit i något inlägg att jag skriver längre på helgerna
men denna helgen har jag verkligen inte haft tid att skriva för jag har haft fullt upp denna helg :)
men ska skriva lite kort om hela helgen,
fredag - efter skolan så åkte jag direkt hem till pappa och hade
                tråkigt.
lördag - jag mötte lilly i centrum & sen gick vi hem till
               min pappa och sen kunde inte vi va me
               viktor sen gick vi till rondellen sen
                gick vi aslångt sen kl typ 22.00
                ringde mamma mej och pratade blablabla...
                sen sa jag att vi inte orkade vara kvar hos pappa
                 så min lossaspappa kom och mötte oss påvägen
                  sen sov vi hos mamma istället.
söndag - vi vaknade och tänkte inte på att man skulle ställa bak kl 1 timme, så vi var
                  rädda att vi skulle missa bion. men sen tittade jag på min mobil när jag vaknade.
                  som vanligt hade jag 1-5 sms, och där hade isabelle aften min älsk, skrivit:
                  GLÖM INTE ATT STÄLLA BAK KLOCKAN 1 TIMME !
                   då kom jag på det sen gick vi på bio i kista, bion vi skulle se var det bara 1
                   plats kvar på bion vi skulle se så vi fick se på Star Wars med min lillebror, och ja
                   den var jättesuper tråkig så vi gick ut ungefär 20 minuter innan filmen var slut.
                   då hittade vi lite kläder (:
                   men vi köpte ingenting.

ja de va lite kortfattat om helgen och när det står '' vi '' så menas det mig och lilly. <3
tänkte lägga in lite bilder från helgen.
- jag och lilly i lördags (lilly fick skrattattack just när jag tog bilden)
 - jag och lilly i någon konstig grej :)
- jag i fredags, (hade inget att göra så tog lite bilder)
- jag och lilly åker kana :D
- jag och lilly på en färgglad val elr delfin typ (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0