18/10-08

hej alla bloggläsare !
idag har jag väl mest varit trött
jag la mig sent igår och vaknade kl 7.00 fast det var lördag,
eller jag kunde ha sovit till kl 12.00
men jag hade ställt min klocka / mitt larm på kl 7.00,
sen klädde ja på mejh, åt frukost och fixade mig och sen cyklade iväg :D
jag cyklade till smedgärdshallen så tidigt,
aja men iallafall och när jag var där så gick jag in & där så kom filippa.ormia,,melisa p
emelie och johanna te mej & sa hej (:
skulle ju titta på deras match :D
sen när vi gick in i salen där dom spelade så spelade redan feffow & asya bejbisar <3
fast efter deras match var det paus och asya kom och krama mejh ahhh <33
sen så var det filippa,melisa,ormia,melisa p,emelie och johanna & nåra andra tjejers tur att spela,
asså dom spelar i samma lag bara att det var grupp 1 och grupp 2,
japp sen så typs loooosade grupp 2 & kommer inte riktigt ihåg men tror att grupp 1 också loosade,
japp sen gick jag elr ja cyklade te filippa när hon gick, det gick väl bra haha ;D
men hon ville låna min cykel hela tiden (:
jaja sen skulle vi äta,
sen skulle vi t centrum för mama skulle BARA köpa en jacka te mej
sen kom vi dit, då hade mamma typ 1000000000 saker till jimmy
sen köpte hon en jacka te mig och en tröja,
sen skulle ja hem te filippa, hämta min cykel och cyklade hem
sen ska jag väl till pappa ikväll då,
och då ska jag vara med filippa (: <3
aja pusshej sålänge (:

tror ja ska lägga in en video snart, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0