1/11-08

hejsan alla, förlåt för dålig uppdatering.
men jag tror inte jag hinner skriva så mycket nu för tiden,
man blir större & större, man är ute mer & mer.
så jag hinner faktist inte skriva så mycket men ja, jag vet inte varför
men ja kommer bara inte palla och det är så tråkigt för att jag skriver inte varje dag
bara för jag har inte tid, men jag älskar er alla mina änglar utan vingar, ni är iaf
linn sundquist,frida karlsson,esmeralda andersson,anna dagal & carolina galvez,
ni ska veta att jag älskar er verkligen verkligen verkligen mest ! <3

men jag fyller år om 35 dagar (:
men kommer inte skriva mycket nu för tiden men ibland (:
kram och puss i 100 år ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0